Kluczowa inwestycja w każdym biznesie – Złoty Numer

14.02.2020

Dlaczego przy założeniu firmy warto zainwestować w złoty numer?

W każdym biznesie za powodzenie odpowiadają w znacznym stopniu relacje, jakie budujemy z kontrahentami czy klientami. O tym, jakie one będą, decyduje kilka czynników, zarówno nasze zaangażowanie, elastyczność, kultura osobista, jak też prezentacja marki. W przypadku kreowania wizerunku firmy również mamy kilka składowych, do których zaliczamy identyfikację wizualną, treści kierowane do odbiorców, ale też nazwę i logo. Okazuje się jednak, iż duże znaczenie ma też numer kontaktowy, istotne jest to, czy jest łatwy do zapamiętania, skojarzenia, a także czy układ cyfr dobrze się prezentuje. Dzisiaj na takie detale zwracamy uwagę w kontaktach biznesowych, co wynika ze sporej konkurencyjności i tym samym większej krytyki w stosunku do naszych kontrahentów.

Każdy przedsiębiorca powinien mieć telefon firmowy

Nie zawsze decydujemy się na firmowy telefon, szczególnie kiedy zakładamy jednoosobową działalność gospodarczą. Jeden telefon pełni funkcję zarówno prywatnego, jak i biznesowego. Uniemożliwia to przede wszystkim odseparowanie życia zawodowego od prywatnego. Ponadto, możemy mieć wówczas poczucie, że praca towarzyszy nam również w czasie wolnym. Jest to także numer, który w żaden sposób się nie wyróżnia, najczęściej towarzyszy nam już od kilku bądź kilkunastu lat. Jeden numer do kontaktów prywatnych i firmowych wprowadza chaos w komunikacji pośredniej. Nie możemy odpowiednio uporządkować sobie pracy, a przy nieznajomych numerach nigdy nie mamy pewności, czy ktoś kontaktuje się z nami w kwestiach prywatnych, czy biznesowych.
To dlatego warto już przy zakładaniu firmy zdecydować się na telefon firmowy. Skorzystają na tym dodatkowo Twoje finanse. Rachunki możesz zaliczyć do kosztów firmowych, pomniejszając tym samym podatek dochodowy. Co więcej, dla firm operatorzy przygotowują specjalne, bardzo atrakcyjne oferty. Masz też możliwość wyboru unikalnego numeru telefonu. W jaki sposób może Ci on pomóc w osiągnięciu sukcesu zawodowego?

Jak numer firmowy, to tylko złoty

Numer telefonu coraz częściej traktowany jest jako element identyfikacji wizualnej marki. Jest to uwarunkowane tym, że podobnie jak logo, nazwa firmy czy kolory, może być on kojarzony z konkretną firmą. Jednocześnie złoty numer telefonu pomaga w nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Odpowiedni porządek cyfr ułatwia zapamiętanie numeru telefonu, czasami jest to możliwe już przy pierwszym kontakcie. To oznacza, iż każda kolejna próba nawiązania połączenia może odbywać się bez konieczności wyszukiwania numeru w zapisanych kontaktach. Niekiedy też kontaktów do kontrahentów nie zapisujemy na karcie SIM, a korzystamy jedynie z wizytówek. Przedsiębiorca zapewne ma ich w swoim portfelu bogatą kolekcję. Dobry numer telefonu, który już mamy w pamięci, umożliwia szybkie nawiązanie połączenia bez konieczności przeszukiwania posiadanych wizytówek.

Złoty numer telefonu przyciąga uwagę

W biznesie jest coraz większa konkurencyjność. Firmy podejmują się niezwykle kreatywnych projektów, dotyczących kreowania swojego wizerunku. Chcąc zostać zauważonym, warto się wyróżniać. Chwytliwe hasło reklamowe, zabawna nazwa, eleganckie logo czy ciekawe połączenie kolorów w identyfikacji wizualnej – wszystko to pomoże zwrócić uwagę potencjalnych kontrahentów i klientów. Potrzebne są jednak również niekonwencjonalne sposoby na wyróżnienie się z tłumu. Numer telefonu firmy pojawia się w wielu miejscach, w których firma się reklamuje. Widnieje on na wizytówkach, stronie internetowej, mediach społecznościowych czy nawet na papierze firmowym. Jeżeli przedsiębiorca ma samochód firmowy, to również numer telefonu często się na nim znajduje. Dotyczy to m.in. przedstawicieli handlowych, firm budowlanych i wykończeniowych. Złoty numer telefonu sprawia, że już jeden „rzut oka” wystarczy, aby zapisał się on w naszej pamięci. Może nawet rozbawić i wywołać zaskoczenie.

Numer telefonu, który nie jest przypadkowym ciągiem cyfr, wskazuje też na profesjonalizm firmy. Został wybrany przez właściciela, który dołożył wszelkich starań, aby zadbać o swój wizerunek. Pamiętał nie tylko o nazwie firmy i stronie internetowej, ale o detalach, czyli właśnie o numerze telefonu, który ma również go wyróżnić. Dla kontrahenta jest to sygnał, że ma szansę nawiązać współpracę z firmą ukierunkowaną zarówno na swój rozwój, jak i otwartość na kontakty biznesowe. Łatwy do zapamiętania numer przyczynia się do sprawnej komunikacji.

Dlaczego Złoty Numer jest ważną inwestycją?

Wybierając swój własny numer telefonu, będący nieprzypadkową sekwencją cyfr, wspierasz swoje kontakty biznesowe. Jest to numer, który Cię wyróżni, poprawi wizerunek Twojej marki i wykreuje Twoją otwartość na pielęgnowanie relacji. Jest to inwestycja, która nie traci na wartości. Numer zostaje przypisany do Twojej firmy, staje się jej identyfikatorem.
Potrzebujesz kilku numerów do swojej firmy? Możesz wybrać takie, które są do siebie podobne, różnią się zaledwie jedną lub dwoma cyframi. Dzięki temu stworzysz spójny system komunikacji biznesowej w swojej firmie. Jeśli potrzebujesz złotego numeru, albo grupy numerów zapraszamy do kontaktu.